نظام البرفكشن (perfection)

11
نظام البرفكشن 

شرح الجزء الثانى من نظام البرفكشن وتم شرح من خلال قناة infoco واتمنى الشرح ينال اعجابكم ولكم كل التحية والتقدير. 




وفى هذا الفيديو سيتم التطرق الى هذه الموضيع فى نظام البرفكشن 

Transfer Ownership -1

-       طبعا زى ما  هتشوفوا فى الفيديو الجزء الثانى ان اول ما هتكمل نظام البرفكشن الملكية هتبقى ليك انت.
-       بمعنى انك الوحيد اللى هتقدر تغير فى البرفكشن فى حالة عوز انك تحوله من سلاح لسلاح زى .
-       والحوار ده هيكلف عليك 1.500 سيبئس عادى مش فيرى



Perfection Exchange -2

من الاخر البرفكشن اكس تشينج فى حالة انت غيرت الشخصية وعوز تنقلك البرفكش بتاع الاصطفه بتاعتك بتنقلها من خلال المنطقة دى وبيكلم 1000 سيبئس زى ما ظاهر فى الصورة.




Signature -3

الجزء ده خاص بالشكنتشر بمعنى الامضاء الخاص بيك يعنى لو عوز تمضى على الاصطفة من خلال الصورة واول امضاء ببلاش يعنى الجى ام مش هياخد منك حاجه وتانى امضاء بياخد منك 270 سيبئس .



زى الصورة دى


بغض النظر عن اى شئ عوز كل واحد يقول راى بتاعوا فى الموضوع ده  ان شاء الله هكمل فى الاتنين بس فى حاجه الموضوع شرحوا بسيط الموضوعات الجاية هتبقى افضل.

ده اللينك بتاع الفيديو:-


التعليقات

  1. والله انتا روعه وممتاز بجد تستاهل كل احترام وتقدير
    ودائما فى توفيق واسسسسسسسسسمر

    ReplyDelete
  2. ممكن تنزل شرح ازي اغير الدتا ؟ انا معايا الدتا بس عيزااغيرها ارجو الرد و كشرا

    ReplyDelete
    Replies
    1. الفيديوهات دى كلها عن الداتا اتفرج عليها هتعرف كل حاجه

      https://www.youtube.com/watch?v=yV0-a8hqpFo&list=PLHYPMPPAYuky5EJtejFZKIUgKFPzwsXF1

      Delete
  3. بس انا عيز اغير الدتا يعني مثلا لو الدتا 123 انا عيز اخيرها 852

    ReplyDelete
  4. يعني مثلا انا لو الدتا بتعتي 3210 انا عيز اغيرها 8795 فهمة ولا لا يا برنس ارجو الرد سريعا

    ReplyDelete
    Replies
    1. الرقم السرى مش بيتغير سكرترى كود

      Delete
  5. مش فهمك ولله بس انا معايا كل بيانات الاميل بس عيز اغر الدتا

    ReplyDelete
    Replies
    1. مش فهمك ولله بس انا معايا كل بيانات الاميل بس عيز اغير الدتا

      Delete

جميع الحقوق محفوظه © مدونة infoco

تصميم Infoco